درخشش روابط عمومی برق اهواز در جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور رتبه برتر را کسب کرد.
پنچ نخل/ خوزستان:
به گزارش پنچ نخل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی برق اهواز در جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور بنابر رای هیئت داوران روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در دوبخش” ارتباط با مطبوعات” و”فضای مجازی”حائز رتبه برتر شد.
درآیین اختتامیه «جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق»که صبح امروز سهشنبه با حضور وزیر نیرو، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر، معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو و جمعی ازمدیران و فعالان عرصه روابط عمومی صنعت آب و برق، ازعلیرضا شکرخدایی مدیرروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز تقدیر به عمل آمد.
وزیرنیرو در این مراسم ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهرهمندی از نتایج این جشنواره، گفت:در وزارت نیرو دو تکلیف عمده به منظورخدمترسانی به مردم وتامین آب و برق پایداروجود دارد که شامل مدیریت مصرف واجرای طرحهای توسعه برای افزایش ظرفیت میشود.
علی اکبرمحرابیان نقش فعالان حوزه روابط عمومی را در پیشبرد این دو مولفه حائز اهمیت دانست و افزود: در صورتی که از ظرفیتهای اطلاعرسانی در جهت تبیین افکار عمومی به صورت مطلوب بهره لازم برده شود، میتوان انتظار موفقیت داشت.
وی با تاکید بر اینکه «مدیریت مصرف» امروز از مهمترین محورها در وزارت نیرو است، ادامه داد: چنانچه در این زمینه گامهای اساسی برداشته شود، بیتردید با حداقل سرمایهگذاری، بهترین بازده و نتیجه حاصل میشود و با بهرهمندی از روشهای نوین، فناوری، تکنولوژی و غیره میتوان مردم را در عرصه مدیریت مصرف آب و برق همراه کرد.
وزیر نیرو همچنین گفت: فعالان عرصه روابط عمومی در صنعت آب و برق باید افکار عمومی ۸۵ میلیون هموطن را درباره اقداماتی که انجام شده و در حال پیشرفت است آگاه کنند و مقوله مدیریت مصرف را همراستا با این امر پیش ببرند؛ این اقدام به لحاظ حجم و نحوه برقراری ارتباط بیتردید دشوار خواهد بود.
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه ابزار رسانه باید کارآمد باشد، بیان کرد: لازم است این مهم با شناسایی افکار عمومی، روانشناسی اجتماعی و با استفاده از سیستمهایی که در کشور وجود دارد پیش برده شود و لازم است پازل اطلاعات مدیران و فعالان روابط عمومی وزارت نیرو درباره خدمات و طرحهای در دست اجرای صنعت آب و برق کامل باشد.
وی مخاطبشناسی را در فرآیند آگاهیبخشی جامعه یک اصل دانست و گفت: باید در این باره نقاط قوت و ضعف شناسایی و در ادامه استراتژی لازم با بهرهمندی از شبکههای اطلاعرسانی داخلی وخارجی تدوین شود.
محرابیان نخستین اصل ارتباط با مخاطب را رعایت ادب، احترام و شان ملت ایران دانست و افزود: روابط عمومیها برای اطلاعرسانی به ملت شریف ایران باید در عین رعایت ادب درخواست خود را مطرح و در حوزه مدیریت مصرف، اطلاعرسانی کنند.
انتهای پیام/
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰